rodea_form_flowers

Πρόγραμμα Διατροφής

Η κατασκήνωσή μας έχει εντάξει στο πρόγραμμά της ένα πλούσιο διατροφολογικό πρόγραμμα σίτισης εναρμονισμένo με τον υγιή και σωστό τρόπο ζωής. Η επιλογή του διαιτολογίου έχει γίνει ώστε να πληρεί τους όρους μιας σωστής και πλήρους διατροφής. Η διεύθυνση της κατασκήνωσης διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης του προγράμματος διατροφής σε έκτακτες περιπτώσεις.

  • Καθημερινά

    • Πρωινό

      Γάλα (σκέτο ή με κακάο), τσάι, ψωμί, βούτυρο με μαρμελάδα, αυγό.

    • Πρόγευμα

      Σάντουιτς (τυρί, ζαμπόν, πάριζα) ή φρούτο ή χυμό ή ντόνατς

    • Απογευματινό

      Γλυκό ή παγωτό

  • Δευτέρα

    • Μοσχάρι κατσαρόλας ή τας κεμπάπ, μακαρονάκι κοφτό ή χυλοπίτες ή γιουβέτσι, σαλάτα, τυρί, φρούτο
    • Μπριάμ ή φασολάκια με πατάτες, τυρί, φρούτο
  • Τρίτη

    • Αρνάκι λεμονάτο ή σουτζουκάκια, πατάτες φούρνου ή τηγανητές, σαλάτα, τυρί, φρούτο
    • Σπαγγέτι καρμπονάρα ή λαζάνια σουφλέ με ζαμπόν, μπέικον, διάφορα τυριά και κρέμα γάλακτος, σαλάτα, φρούτο
  • Τετάρτη

    • Παστίτσιο ή μουσακά, σαλάτα, τυρί, φρούτο
    • Αρακάς με πατάτες, λουκάνικο, τυρί φέτα, αυγό, φρούτο
  • Πέμπτη

    • Κοτόπουλο κατσαρόλας με πουρέ ή πατάτες τηγανητές, σαλάτα, τυρί, φρούτο
    • Γεμιστά φούρνου ή ριζότο, τυρί φέτα, σαλάτα, φρούτο ή γιαούρτι
  • Παρασκευή

    • Ψάρι ή ψαροκροκέτες ή καλαμαράκια τηγανητά, φασόλια γίγαντες φούρνου ή φακές, σαλάτα, φρούτο
    • Μοσχάρι λεμονάτο με πατάτες τηγανητές ή πιλάφι, αρακάς, καρότο, σαλάτα, φρούτο
  • Σάββατο

    • Μπριζόλες ή σουβλάκια, πατάτες τηγανητές, σαλάτα, τυρί, φρούτο
    • Μακαρόνια με κιμά, τυρί, σαλάτα, φρούτο ή κομπόστα
  • Κυριακή

    • Κοτόπουλο ψητό, πιλάφι με σάλτσα (μιλανέζα ή κόκκινη), σαλάτα, τυρί, φρούτο
    • Μπιφτέκια ή κεφτέδες με πουρέ, σαλάτα, φρούτο